17 Bin Araç Denetlendi, 154 Araç Trafikten Men Edildi

Düzce Gündem (HürHaber) - Hür Haber Merkezi | 22.06.2026 - 22:21
 

17 Bin Araç Denetlendi, 154 Araç Trafikten Men Edildi

Düzce’de son bir haftada 17 binden fazla araç denetlendi. Kurallara uymayan bin 209 sürücüye ceza uygulanırken, 154 araç trafikten men edildi.
17 Bin Araç Denetlendi, 154 Araç Trafikten Men Edildi Düzce’de polis ve jandarma trafik ekiplerince gerçekleştirilen denetimlerde 17 binden fazla araç kontrol edildi. Kurallara uymayan bin 209 sürücüye ceza uygulanırken, 154 araç trafikten men edildi. Düzce’de trafik güvenliğinin sağlanması amacıyla polis ve jandarma ekipleri tarafından denetimler aralıksız sürdürülüyor. 15-21 Haziran 2026 tarihleri arasında gerçekleştirilen uygulamalarda 13 bin 190 araç, 3 bin 44 motosiklet ve 127 okul servisi denetlendi. Bin 209 Sürücüye Ceza Denetimlerde ehliyetsiz araç kullanımı, emniyet kemeri ihlali, ışık donanımı eksikliği, araçlarda teknik değişiklik yapılması, kırmızı ışık ihlali, hız kurallarına uyulmaması, yaya geçitlerinde yayalara yol verilmemesi ve seyir halinde cep telefonu kullanımı gibi birçok başlıkta kontroller gerçekleştirildi. Kurallara uymadığı belirlenen bin 209 sürücüye idari para cezası uygulandı. 154 Araç Trafikten Men Edildi Yapılan kontrollerde eksiklikleri bulunan veya mevzuata aykırı durumları tespit edilen 154 araç trafikten men edildi. Ekipler, trafik güvenliğini tehlikeye atan ihlallerin önlenmesi amacıyla denetimlerin artarak devam edeceğini bildirdi. Denetimler Sürecek Yetkililer, sürücüleri trafik kurallarına uymaları konusunda uyarırken, özellikle hız limitleri, emniyet kemeri kullanımı ve cep telefonu kullanımına yönelik denetimlerin sürdürüleceğini ifade etti.
Düzce’de son bir haftada 17 binden fazla araç denetlendi. Kurallara uymayan bin 209 sürücüye ceza uygulanırken, 154 araç trafikten men edildi.

17 Bin Araç Denetlendi, 154 Araç Trafikten Men Edildi

Düzce’de polis ve jandarma trafik ekiplerince gerçekleştirilen denetimlerde 17 binden fazla araç kontrol edildi. Kurallara uymayan bin 209 sürücüye ceza uygulanırken, 154 araç trafikten men edildi.

Düzce’de trafik güvenliğinin sağlanması amacıyla polis ve jandarma ekipleri tarafından denetimler aralıksız sürdürülüyor.

15-21 Haziran 2026 tarihleri arasında gerçekleştirilen uygulamalarda 13 bin 190 araç, 3 bin 44 motosiklet ve 127 okul servisi denetlendi.

Bin 209 Sürücüye Ceza

Denetimlerde ehliyetsiz araç kullanımı, emniyet kemeri ihlali, ışık donanımı eksikliği, araçlarda teknik değişiklik yapılması, kırmızı ışık ihlali, hız kurallarına uyulmaması, yaya geçitlerinde yayalara yol verilmemesi ve seyir halinde cep telefonu kullanımı gibi birçok başlıkta kontroller gerçekleştirildi.

Kurallara uymadığı belirlenen bin 209 sürücüye idari para cezası uygulandı.

154 Araç Trafikten Men Edildi

Yapılan kontrollerde eksiklikleri bulunan veya mevzuata aykırı durumları tespit edilen 154 araç trafikten men edildi.

Ekipler, trafik güvenliğini tehlikeye atan ihlallerin önlenmesi amacıyla denetimlerin artarak devam edeceğini bildirdi.

Denetimler Sürecek

Yetkililer, sürücüleri trafik kurallarına uymaları konusunda uyarırken, özellikle hız limitleri, emniyet kemeri kullanımı ve cep telefonu kullanımına yönelik denetimlerin sürdürüleceğini ifade etti.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve duzcehurhaber.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.