Muharrem Ayında Bereket Sofrası Kuruldu

Ekleme Tarihi: 26.06.2026 - 18:46

Muharrem Ayında Bereket Sofrası Kuruldu

Düzce Belediyesi, Muharrem Ayı dolayısıyla Merkez Büyük Camii önünde cuma namazı çıkışında binlerce vatandaşa aşure ikram etti. Etkinlikte birlik, beraberlik ve paylaşma ruhu bir kez daha yaşatıldı.

Albüme ifade bırak !
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve duzcehurhaber.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.