Ekleme Tarihi: 26.06.2026 - 18:46
Muharrem Ayında Bereket Sofrası Kuruldu
Düzce Belediyesi, Muharrem Ayı dolayısıyla Merkez Büyük Camii önünde cuma namazı çıkışında binlerce vatandaşa aşure ikram etti. Etkinlikte birlik, beraberlik ve paylaşma ruhu bir kez daha yaşatıldı.
Albüme ifade bırak !
Bu albüme hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.