Sinek ilacı zehirledi; 3’ü çocuk 5 kişi hastaneye kaldırıldı
Sinek ilacı zehirledi; 3’ü çocuk 5 kişi hastaneye kaldırıldı
Düzce’de sinek ilacından 3’ü çocuk olmak üzere toplam 5 kişi zehirlenerek hastaneye kaldırıldı.

Olay Gölyaka ilçesine bağlı İçmeler Köyü'nde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, evdeki sineklerden bunalan arkadaş grubu evin içerisinde sinek ilacı kullanmak istedi. Evin içinde yoğun kullanılan ilaç sebebi ile Miraç E.A. (5), Hiranur Ç. (15), Öznur K.(17), Büşra Ç. (18) ve Özlem Ç.(20) baygınlık geçirdi. Aile durumu fark edince sağlık ekiplerine haber verildi. Kısa süre içerisinde bölgeye gelen sağlık ekiplerince evdeki 3’ü çocuk 5 kişi Düzce Atatürk Devlet Hastanesi ile Düzce Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesine kaldırıldı. Sinek ilacından zehirlenen 5 kişinin durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Düzce’de son dakika gelişmeleri ve tüm yerel haberler için Google’da “Düzce Hür Haber” yazarak sitemize ulaşabilirsiniz.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

