Sağlık çalışanı evinde ölü bulundu

Asayiş (HürHaber) - Hür Haber Merkezi | 24.06.2026 - 02:48, Güncelleme: 24.06.2026 - 02:48
 

Sağlık çalışanı evinde ölü bulundu

Zonguldak'ta görev yaptığı hastaneye gitmeyen ve telefonlarına cevap vermeyen 50 yaşındaki sağlık çalışanı Fatih Ertürk, mesai arkadaşları tarafından evinde ölü bulundu. Olayla ilgili şüpheli ölüm soruşturması başlatıldı.
Mesaiye Gitmeyince Gerçek Ortaya Çıktı Zonguldak'ta görev yaptığı hastaneye gitmeyen ve telefonlarına cevap vermeyen 50 yaşındaki sağlık çalışanı Fatih Ertürk, mesai arkadaşları tarafından evinde ölü bulundu. Olayla ilgili şüpheli ölüm soruşturması başlatıldı.Olay, sabah saatlerinde merkeze bağlı Terakki Mahallesi Şehit Sokak'ta bulunan bir ikamette meydana geldi.Edinilen bilgiye göre, Atatürk Devlet Hastanesi Toplum Ruh Sağlığı Merkezi'nde görev yapan Fatih Ertürk (50), sabah mesaisine gitmedi. Telefonlarına da cevap vermemesi üzerine çalışma arkadaşları durumdan şüphelendi. Arkadaşları Evine Gitti Endişelenen mesai arkadaşları Ertürk'ün evine gitti. Camdan içeri bakan arkadaşları, sağlık çalışanını hareketsiz şekilde yatarken görünce durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi.İhbar üzerine adrese sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Şüpheli Ölüm Olarak Değerlendirildi Eve giren ekiplerin yaptığı ilk incelemede Fatih Ertürk'ün hayatını kaybettiği belirlendi.Evin dağınık halde olması ve Ertürk'ün burnunda kan izlerine rastlanması nedeniyle olay şüpheli ölüm olarak değerlendirildi. Otopsi Yapılacak Olay yeri inceleme ekipleri ve Cumhuriyet savcısının çalışmalarının ardından Fatih Ertürk'ün cenazesi, kesin ölüm nedeninin belirlenmesi amacıyla otopsi yapılmak üzere Atatürk Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.Olayla ilgili başlatılan adli soruşturma sürüyor.
Zonguldak'ta görev yaptığı hastaneye gitmeyen ve telefonlarına cevap vermeyen 50 yaşındaki sağlık çalışanı Fatih Ertürk, mesai arkadaşları tarafından evinde ölü bulundu. Olayla ilgili şüpheli ölüm soruşturması başlatıldı.

Mesaiye Gitmeyince Gerçek Ortaya Çıktı

Zonguldak'ta görev yaptığı hastaneye gitmeyen ve telefonlarına cevap vermeyen 50 yaşındaki sağlık çalışanı Fatih Ertürk, mesai arkadaşları tarafından evinde ölü bulundu. Olayla ilgili şüpheli ölüm soruşturması başlatıldı.Olay, sabah saatlerinde merkeze bağlı Terakki Mahallesi Şehit Sokak'ta bulunan bir ikamette meydana geldi.Edinilen bilgiye göre, Atatürk Devlet Hastanesi Toplum Ruh Sağlığı Merkezi'nde görev yapan Fatih Ertürk (50), sabah mesaisine gitmedi. Telefonlarına da cevap vermemesi üzerine çalışma arkadaşları durumdan şüphelendi.

Arkadaşları Evine Gitti

Endişelenen mesai arkadaşları Ertürk'ün evine gitti. Camdan içeri bakan arkadaşları, sağlık çalışanını hareketsiz şekilde yatarken görünce durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi.İhbar üzerine adrese sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.

Şüpheli Ölüm Olarak Değerlendirildi

Eve giren ekiplerin yaptığı ilk incelemede Fatih Ertürk'ün hayatını kaybettiği belirlendi.Evin dağınık halde olması ve Ertürk'ün burnunda kan izlerine rastlanması nedeniyle olay şüpheli ölüm olarak değerlendirildi.

Otopsi Yapılacak

Olay yeri inceleme ekipleri ve Cumhuriyet savcısının çalışmalarının ardından Fatih Ertürk'ün cenazesi, kesin ölüm nedeninin belirlenmesi amacıyla otopsi yapılmak üzere Atatürk Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.Olayla ilgili başlatılan adli soruşturma sürüyor.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve duzcehurhaber.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.