Akçakoca’da eğitim değerlendirme toplantısı

(İHA) - İhlas Haber Ajansı | 22.02.2022 - 13:24, Güncelleme: 22.02.2022 - 13:24
 

Akçakoca’da eğitim değerlendirme toplantısı

Akçakoca’da eğitim değerlendirme toplantısı
Eğitim öğretim döneminin ikinci yarı yılının başlaması ile birlikte Düzce’nin Akçakoca ilçesinde eğitim değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.Milli Eğitim Müdürü Tamer Kırbaç, ilçelerde eğitim değerlendirme toplantılarına başladı. Kırbaç ile birlikte Müdür Yardımcıları Turan Şahin ve Talha Cebeci ile Şube Müdürleri Yaşar Bilir ve Ahmet Girgin, İş Sağlığı ve Güvenliği Birim sorumlusu Muhsin Köse ve Akçakoca’da bulunan okul müdürlerinin katılımı ile Akçakoca Öğretmenevinde Eğitim Öğretim Değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.Toplantıda; mesleki eğitim çalışmaları, temel eğitimde on bin okul iyileştirme ve bin çevre dostu okul çalışmaları, kütüphane iyileştirme ve kitap kazanma çalışmaları, okul onarım ve fiziki iyileştirme çalışmaları, proje çalışmaları (TÜBİTAK, Teknofest), ödenek talep ve harcama işlemleri, merkez ve ilçelerde iş sağlığı ve güvenliği hizmetlerinin yürütülmesi, okul sağlığı hizmetleri, kalite yönetim sistemleri (İSO 9001, 45001, 14001) ve eğitim öğretim ortamında pandemi sürecinin yönetimi konuları görüşüldü.
Akçakoca’da eğitim değerlendirme toplantısı

Eğitim öğretim döneminin ikinci yarı yılının başlaması ile birlikte Düzce’nin Akçakoca ilçesinde eğitim değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.Milli Eğitim Müdürü Tamer Kırbaç, ilçelerde eğitim değerlendirme toplantılarına başladı. Kırbaç ile birlikte Müdür Yardımcıları Turan Şahin ve Talha Cebeci ile Şube Müdürleri Yaşar Bilir ve Ahmet Girgin, İş Sağlığı ve Güvenliği Birim sorumlusu Muhsin Köse ve Akçakoca’da bulunan okul müdürlerinin katılımı ile Akçakoca Öğretmenevinde Eğitim Öğretim Değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.Toplantıda; mesleki eğitim çalışmaları, temel eğitimde on bin okul iyileştirme ve bin çevre dostu okul çalışmaları, kütüphane iyileştirme ve kitap kazanma çalışmaları, okul onarım ve fiziki iyileştirme çalışmaları, proje çalışmaları (TÜBİTAK, Teknofest), ödenek talep ve harcama işlemleri, merkez ve ilçelerde iş sağlığı ve güvenliği hizmetlerinin yürütülmesi, okul sağlığı hizmetleri, kalite yönetim sistemleri (İSO 9001, 45001, 14001) ve eğitim öğretim ortamında pandemi sürecinin yönetimi konuları görüşüldü.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve duzcehurhaber.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.