Merkez Camii Önünde Aşure İkramı

Düzce Belediyesi, Muharrem Ayı dolayısıyla Merkez Büyük Camii önünde Cuma namazı çıkışında aşure dağıtımı gerçekleştirdi.
Ekleme Tarihi: 26.06.2026 - 18:47

Merkez Camii Önünde Aşure İkramı

Düzce Belediyesi, Muharrem Ayı dolayısıyla Merkez Büyük Camii önünde Cuma namazı çıkışında aşure dağıtımı gerçekleştirdi.
1/11
Merkez Camii Önünde Aşure İkramı

Düzce Belediyesi, Hicri yılın başlangıcı olan Muharrem ayında birlik, beraberlik, bolluk ve bereket duygularını paylaşmak amacıyla aşure etkinliği düzenledi.

2/11
Merkez Camii Önünde Aşure İkramı

Dua, ibadet, tefekkür ve manevi yenilenme zamanı olarak kabul edilen mübarek ay kapsamında, Sosyal Hizmetler Müdürlüğü tarafından Merkez Büyük Cami önünde vatandaşlara aşure ikramı yapıldı.

3/11
Merkez Camii Önünde Aşure İkramı

Cuma namazı çıkışında gerçekleşen ve binlerce kişiye aşure ikram edildiği program ile paylaşmanın getirdiği bereket bir kez daha hatırlatılırken, vatandaşlar Düzce Belediyesi tarafından yapılan ikramdan memnuniyetlerini dile getirerek Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü’ye teşekkürlerini iletti.

4/11
Merkez Camii Önünde Aşure İkramı

5/11
Merkez Camii Önünde Aşure İkramı

6/11
Merkez Camii Önünde Aşure İkramı

7/11
Merkez Camii Önünde Aşure İkramı

8/11
Merkez Camii Önünde Aşure İkramı

9/11
Merkez Camii Önünde Aşure İkramı

10/11
Merkez Camii Önünde Aşure İkramı

11/11
Merkez Camii Önünde Aşure İkramı

Albüme ifade bırak !
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve duzcehurhaber.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.